• over ons
  • over ons
  • over ons
  • over ons

How it all began

20 jaar geleden ben ik in dit wereldje (wat nu al wereld is) beland op een domme manier.
In mijn jeugdjaren was ik al actief bij de jeugdbeweging en was ik gewend om met mensen om te gaan. Ook in mijn schooljaren speelde ik graag de artiest om mensen aan het lachen te krijgen.

Op een dag wou ik meer doen met mijn gave als artiest en begon ik een bureau waar men artiesten kon boeken. Maar dat begon mij al snel te vervelen en ik dacht bij mezelf: waarom niet zelf als artiest optreden?
Toen ben ik begonnen als clown op verjaardagsfeestjes. Het was een ramp, want na 20 minuten begonnen ze zich al te vervelen. Dus dat was een interessante les.
Naar mate ik meer feestjes organiseerde en meer ervaring kon opdoen, werd ik steeds beter en beter. Vervolgens heb ik dan 10 jaar als artiest gewerkt en in een verhuurbedrijf meegedraaid die attracties verhuurde. Zo heb ik heel veel ervaring opgedaan en kwam ik ook bij grote evenementen terecht.
Wat ik bij mezelf vooral opmerkte is dat ik veel oog voor detail had en een perfectionist ben.
Zo ben ik op het idee gekomen om zelf een evenementenbureau op te starten.
Voor mij kon alles maar niets moest. Het was een bijbaantje. En ik moest me goed kunnen voelen in het project wat ik deed.
En zo was Funny Party geboren&

Elke opdracht die binnen kwam was voor mij een nieuwe uitdaging naar iets speciaals.
Mijn klanten komen altijd op de eerste plaats. Daarom is praten met je klanten zeer belangrijk.
Enkel zo kan je aanvoelen wat ze precies van je verlangen.
En doordat ik als artiest gewerkt en veel geleerd heb, van hoe mensen in te schatten, was dit zeker een pluspunt. Ik heb ook altijd met professionele artiesten mogen samenwerken en dat geeft je een grote rijkdom vanbinnen.
Ik deed alles zelf wat betreft evenementen.
Ik kon werken als artiest, wist precies welke attracties (indien nodig) te selecteren. Ook doe ik decoraties met veel succes.
Doordat ik bijna elk aspect dat je op een evenement aantreft zelf heb uitgevoerd, weet ik precies wat alles inhoud en hoe belangrijk elk aspect is. Je hebt respect voor elk onderdeel: van toilet tot Clouseau.
Alles is even belangrijk op een geslaagd evenement.

Dit alles heeft me gemaakt van wat ik vandaag ben.
G��n moeilijke termen of woorden gebruiken om indruk te maken.
Gewoon creatief omgaan met je dromen om een evenement te organiseren wat dat ietsje meer heeft dan de klassieke evenementen.
Organiseren is een passie die in je zit. Ik probeer altijd iets nieuws te ontdekken om mijn klanten te verbazen en soms een traan te laten weg pinken.

Wanneer je mensen kan ontroeren en laten lachen van plezier ben je zeker van kwaliteit.
Wanneer mensen naar je toekomen om je te feliciteren voor de passie die je hierin hebt gestopt mag je spreken van een geslaagd evenement.

Het is niet de factuur die belangrijk is maar een klant die zegt "WOW, dit was het!".
Voldoening krijg je dus van je klanten en niet van de factuur.
En zo is Dreamworld-Events geboren.
Dit is een naam die precies bij mij past.
Om mensen op elk evenement in een droomwereld te laten begeven.



"IT ALL STARTS WITH A DREAM... WE WILL MAKE IT UNFORGETTABLE
BECAUSE IN YOUR DREAM, EVERY DETAIL MATTERS !"

* DREAMWORLD  EVENTS, WERE ACTIONS SPEAK LOUDER THAN WORDS *